Selecteer een pagina

Zonder Inhoud Geen Mening

Zonder mening Geen inhoud

Verkeerde richting door menselijke fouten

inhoudelijke kennis

MEEPRATEN ZONDER INHOUDELIJKE KENNIS VAN ZAKEN

Volgens mij zit het zo. Daar begint het vaak mee. Mensen willen hun mening delen over een specifieke zaak, probleem, oplossing, confrontatie en andere zakelijke momenten. Men weet niets over de materie en het ontstaan van de zaak, of hebben enkel éénzijdige informatie maar, wel een wazige mening zonder echte inhoud. Meepraten waar men helemaal niets van af weet en deze negatieve mening proberen op te dringen aan de aanwezigen. Gevaarlijke situaties ontstaan met gevolgen.

HOE KUN JE EEN MENING HEBBEN ALS JE NIET WEET WAAR JE OVER PRAAT

In een wereld waar meningen snel gevormd worden, is het essentieel om te beseffen dat kennis de basis is voor een waardevolle bijdrage. Het is niet ongewoon dat mensen zich laten meeslepen door de meningen van anderen zonder zelf de diepte in te duiken. Dit leidt niet alleen tot verwarring, maar ook tot verkeerde beslissingen. Het is tijd om kritisch te kijken naar de informatie die we ontvangen en onszelf de vraag te stellen: wat weten we echt? Door ons te omringen met deskundigen en onszelf te onderwijzen, kunnen we een solide basis leggen voor onze meningen. Laten we streven naar een cultuur waarin kennis en begrip voorop staan, zodat we met vertrouwen onze stem kunnen laten horen.
boos zonder begrepen

OPLOSSING VAN ONTSTANE CONFLICTEN

Regelmatige contacten met mensen – ondernemers die bedonderd zijn door slechte mensen zonder inhoud. Het doen alsof ze kennis in huis hebben, maar dat is achteraf helaas niet het geval. Veel plagiaat en digitale diefstal.
TE LAAT MAAR: De betaling is wel al voldaan en direct verantwoordelijk.
Ondernemers vallen ten prooi omdat men zelf geen of onvoldoende kennis van zaken heeft van bv. management zaken, digitaal, sociale media, grafisch, communicatie, huisstijl, presentaties, reclame, promotie, teksten en andere gerelateerde zaken.
Slechte mensen zonder geweten gedijen goed in de wereld vanonkunde en onwetendheid. Wij ontmoeten dit helaas te vaak.
O-design uw betrouwbare partner voor media communicatie management.
Door praktijkervaringen en studies gevormd voor actueel succes.
Informatie en advies: aat oosterhof – 06 1500 5162

DIVI Specialist

Intermediair voor bedrijven
Optimalisering content management
Aat Oosterhof Interim Manager
O-design Tarieven Niet de goedkoopste maar wel de meest voordelige
24-7-365 Support voor bedrijven
Kennis Management
error: Content is protected !!
Uw SMS