Zonder Inhoud Geen Mening
Zonder mening Geen inhoud
Verkeerde richting door menselijke fouten
MEEPRATEN ZONDER INHOUDELIJKE KENNIS VAN ZAKEN
HOE KUN JE EEN MENING HEBBEN ALS JE NIET WEET WAAR JE OVER PRAAT
OPLOSSING VAN ONTSTANE CONFLICTEN
Regelmatige contacten met mensen – ondernemers die bedonderd zijn door slechte mensen zonder inhoud. Het doen alsof ze kennis in huis hebben, maar dat is achteraf helaas niet het geval. Veel plagiaat en digitale diefstal.
TE LAAT MAAR: De betaling is wel al voldaan en direct verantwoordelijk.
Ondernemers vallen ten prooi omdat men zelf geen of onvoldoende kennis van zaken heeft van bv. management zaken, digitaal, sociale media, grafisch, communicatie, huisstijl, presentaties, reclame, promotie, teksten en andere gerelateerde zaken.
Slechte mensen zonder geweten gedijen goed in de wereld vanonkunde en onwetendheid. Wij ontmoeten dit helaas te vaak.
O-design uw betrouwbare partner voor media communicatie management.
Door praktijkervaringen en studies gevormd voor actueel succes.
Informatie en advies: aat oosterhof – 06 1500 5162
DIVI Specialist