Flexibele meningen
Begrijpen en Begrepen worden
Basis van heldere communicatie
ACTUELE TAAL IS FLEXIBEL
CONSTANTE VERANDERINGEN VAN HET MOMENT IS ACTIEF
Ontwerpen van boeiend geschreven en leesbare teksten voor bedrijf, product, service, Team. Acties en andere onderdelen van de onderneming moeten aan specifieke eisen voldoen. TOP-4: Aandacht – Interesse – Verlangen – Aankoop. De ongeschreven gouden regel van alle vormen van communicatie, presentatie en contacten. Schrijven is een kunst van creatief vormgeven gevuld door emoties, informatie en overtuiging.
SPREEK MENSEN AAN ZOALS JEZELF AANGESPROKEN WILT WORDEN
REALISTISCHE BENADERING MOET HELDER ZIJN IN OVERTUIGING
Vanuit de organisatie moet helder voor ogen zijn hoe wij het bedrijf presenteren. Communiceren op zakelijk niveau moet overtuigend begrepen worden door bestaande en komende klanten. Simpele, maar effectief stelling met krachtige inhoud.Neem altijd contact met ons op voor een open gesprek, gedegen advies en voor het maken van een afspraak.• aat oosterhof • M 06 1500 5162
DIVI Specialist